میکروپیگمنتیشن به عنوان آرایش دائم

میکروپیگمنتیشن به عنوان آرایش دائم

میکروپیگمنتیشن چیست؟ حتما شما هم خانم هایی را دیده اید که همیشه آراسته هستند و چهرهٔ آخر شب آن ها با اول روز تفاوتی ندارد. راز زیبایی دایمی آن ها میکروپیگمنتیشن است.

روش میکروپیگمنتیشن چیست؟
در واقع انجام میکروپیگمنتیشن به سختی تلفظش نیست؛ روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه های استاندارد و وسایل یک بار مصرف استریل که به کاربر (پیگمن تر) این امکان را می دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند؛ این کار فرآیند کاشت رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از لایه پوست، با حداقل آسیب به بافت پوستی است. این تکنیک علاوه بر کاربردهای زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد.
باید گفت برخلاف تاتو که برای نقاشی کردن روی بدن استفاده می شود، میکروپیگمنتیشن برای بازسازی طبیعی، متعادل سازی و جلوه بخشیدن به چهره استفاده می شود که درنتیجه زیبایی بیشتر چهره در طولانی مدت را به ارمغان می آورد. با این اوصاف انجام چنین کاری آن هم به عنوان آرایش دائم عاقلانه است یا نه؟ آن طور که پیگمن تر یک مرکز زیبایی در منطقه سعات آباد تهران می گوید، این کار نسبت به تاتویی که به صورت سنتی انجام می شود، درد و خونریزی کمتری دارد و ماندگار تر است. آسیب کمتری به پوست وارد می کند و با تکرار ترمیم چند سال یک بار رنگ آن به قرمزی یا سبزی نمی زند.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.