هاشور ابرو، با توجه به جنس پوست

هاشور ابرو، با توجه به جنس پوست

ماندگاری هاشور ابرو:

ماندگاری هاشور ابرو، با توجه به جنس پوست، آب و هوا و شرایط و نحوه ی زندگی افراد متفاوت است. و نمی توان زمان دقیقی را برای آن اعلام کرد. ولی افرادی که پوست خشک دارند، ماندگاری بیشتری را تجربه می کنند. به طور میانگین، با توجه به کیفیت مواد بین 1 تا 5 سال می باشد.
هاشور ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر حوصله آرایش کردن و مدادکشیدن صبحگاهی را ندارید اما دلتان می خواهد همیشه ظاهری زیبا داشته باشید، اگر به به دنبال زیبایی طبیعی هستید و از کم پشت و بی حالت بودن ابروی خود خسته شده اید، اگر بر اثر حادثه ای موهای ابروی خود را از دست داده اید و یا پوستتان به مدادهای آرایشی حساسیت دارد، اگر از مدل تاتو ابروی سابق خود خسته شده اید، مطمئن باشید انتخاب هاشور ابرو کاملا مناسب شماست.

در انتخاب مراکز میکروپیگمنتیشن، برای هاشور ابروی خود دقت کافی به خرج دهید و ارزان بودن آن را فدای سلامتی خود نکنید.
از یک بار مصرف بودن پک های بهداشتی اطمینان حاصل فرمایید و فقط به نمونه های عکس در مراکز بسنده نکنید و حتما از رضایت افرادی که قبل از شما در آنجا حضور داشته و هاشور ابرو را انجام داده اند اطمینان حاصل فرمایید.

عمل هاشور ابرو را در مراکزی انجام دهید که با انواع پوست، ترکیب رنگ ها، قرینه سازی ابرو و آماده سازی پوست آشنایی دارند و از آنها بخوانید تا مراقبت های بعد از عمل میکروپیگمنتیشن را به شما آموزش دهند.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.