هاشور ابرو تغییر روش تاتو

هاشور ابرو تغییر روش تاتو

هاشور ابرو تغییر روش تاتو

مد و زیبایی همواره در طی زمان بسته به سلایق هنرمندان و نیاز های جامعه در حال تغییر است، اما گاهی برخی از اقدامات پیروان مد اثرات غیر قابل بازگشتی برای آنها در پی دارد و پس از تغییر مد افراد را برای خلاص شدن  دچار دردسرهای بسیاری می کند، از این موارد می توان به کارهای مانند پیرسینگ، جراحی های پلاستیک صورت، استفاده از پروتزها و تاتو کردن اشاره نمود.

در خصوص تاتو در سال های گذشته افراد با مشکلات زیادی پس از تاتوی صورت روبرو می شدند که گاهاً اشتباه پشت اشتباه سبب آسیب جدی و بعضا جبران ناپذیر به زیبایی آنها می شد.

در سال های اخیر با تغییر روش های تاتو این مشکلات کمتر مشاهده می شوند، هاشور ابرو پیش از این به صورت کامل و با پرکردن ابرو به شکل مصنوعی صورت می‌گرفت، با نو آوری در انجام کار و تولید دستگاه هایی که می‌توان با آنها ظرافت بیشتری ایجاد نمود و همینطور رنگدانه هایی که به رنگ طبیعی مو نزدیک تر بود، تمایل به سمت طراحی های طبیعی تر بیشتر شد. شاید کلمه هاشور ابرو رادر سال های اخیر از عوام شنیده باشید.

در حقیقت روشی که در آن موهایی ظریفی بینابین ابروها و به شکل طبیعی توسط کاربران ترسیم می شود به قسمی که حتی الامکان تشخیص انجام کار در چهره افراد امکان پذیر نباشد به هاشور ابرو معروف شده است.

اما متاسفانه به علت ورود افراد غیر حرفه ای در حوزه زیبایی و گاهاً آموزش های غیر اصولی، بعضاً شاهد انجام هاشور ابرو به شکل بسیار غیر طبیعی هستیم.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.