هاشور ابرو تکنیکی تازه است

هاشور ابرو تکنیکی تازه است

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو هم نوعی تاتو ابرو به حساب می‌آید. با این تفاوت که هاشور ابرو کاربرد متفاوتی با تاتو ابروی معمولی و عادی دارد. هاشور ابرو هم به صورت سنتی و هم به صورت مدرن با روش میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود. حدود 5سال است که روش میکروپیگمنتیشن که برای کارهای مختلف تاتو از جمله هاشور ابرو استفاده می‌شود، وارد ایران شده است. اما ممکن است کسانی هنوز به روش های سنتی علاقه داشته باشند.

هاشور ابرو تکنیکی تازه است که باعث قرینه سازی ابروها می شود. قرینه بودن ابرو ها اعتماد به نفس زیادی به صاحب ابرو های تازه می دهد. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل هاشور ابرو می تواند به ظاهر شما زییایی جدیدی بدهد؛ هاشور ابرو در حقیقت زیرمجموعه ای از تتویی است که فقط روی ابرو انجام می شود و ظاهری شبیه به موهای ابرو دارد و چهره فرد بسیار طبیعی و زیبا به نظر میرسد.

هاشور ابرو امروزه به دو روش امکان پذیر است میکروپیگمنتیشن و میکروبلدینگ، هردوی این روش ظاهری طبیعی به چهره میبخشد اما دارای تفاواتهای جزیی نیز هستند در ادامه به تفاوت هر دو روش میپردازیم

تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلدینگ در چیست؟

تفاوت این دو روش در نوع قلم مورد استفاده میباشد، در روش میکروبلیدینگ از قلم بلید استفاده می شود که به صورت دستی و بدون موتور است و دارای سوزنهای یکبار مصرف فلت یا اسلوپ میباشد که با فشار دست سوزن به صورت مو و هاشور روی پوست حرکت داده میشود. اما در روش میکروپیگمنتیشن قلم هاشور دارای موتور برقی با قابلیت تنظیم دور موتور است.

ظاهر هاشور در هر دو روش بسیار شبیه و میتوان گفت یکسان است چرا که ضخامت سوزن آنها یکیست اما ماندگاری هاشور در آن متفاوت است.

در روش میکروبلدینگ دوام رنگ در پوست نسبت به میکروپیگمنتیشن خیلی کمتراست. چرا که فشار سوزن بر روی پوست با نیروی دست سطحی تر است و رنگ در لایه اولیه پوست قرار میگیرد و دوام آن کمتر میشود. همچنین گفتنیست هزینه هاشور در روش میکروبلدینگ کمتر از روش میکروپیگمنتیشن میباشد.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.