هاشور ابرو تک

هاشور ابرو تک

هاشور ابرو تک

هاشور ابرو تک تا به حال زیاد در موردهاشور ابرو زیاد صحبت کرده‌ایم اما یکی از مشکلاتی که عده‌ای از خانم‌ها با آن روبه‌رو هستند، رشد نکردن ابروها یا کم‌پشت‌شدن آنهاست.این اتفاق ممکن است در پی نازک‌کردن (حتی بعد از یک‌بار) یا تراشیدن ابرو (که این روزها سالن‌های زیبایی با انجام این کار برای عروس خانم‌ها، ابروهایی بدون عیب و خوش‌مدل نقاشی می‌کنند) بیفتد.

نقش ابروها در ارتباط برقرارکردن و بیان احساسات نیز انکارکردنی نیست.
چطورهاشور ابرو زیبا و بی نقصیرا انجام دهیم ؟ (هاشور ابرو  تک)
آیا دوست دارید هاشور ابرو ستاره های فیلمها را داشته باشید ؟ اندازه ابروی مناسب شکل صورت شما به ویژگی های ظاهریتان بستگی دارد . اگر ابرو به 3قسمت تقسیم شده باشد قسمت پهن آن باید ازکنار خط بینی آغاز شود ، قوس آن در وسط باشد و انتهای باریک آن در گوشه چشم شما قرار داشته باشدهاشور ابرو را متناسب با موهایتان انجام دهید
.اگر شما در رنگ مویتان تغییر چشمگیری ایجاد کنید ابروهایتان نیز بایدمتناسب با آن هاشور ابرو کنید .

اجازه دهید یک حرفه ای هاشور ابرو هایتان را انجام دهد
اگر شما درمورد مدل ابرویتان مطمئن نیستید یک متخصص آرایش میتواند به بهترین شکل یاریتان کند و بهترین حالت صورتتان را پیداکندو بهترین هاشور ابرو را برایتان انجام میدهد تعدادی عکس به عنوان نمونه مدل هاشور ابرو (مدل مناسب ابرو) در خانه نگهدارید و برای حفظ شکل جدید ابرویتان به آنها دقت کنید ومتناسب با ان هاشور ابرو را انجام دهید (هاشور ابرو  تک)

در مورد صورت‌های گرد، بهترین فرم هاشور ابرو ابروی زاویه‌دار با ارتفاع بلند و دم‌کوتاه است و بدترین ابرو، ابروی گرد است. بهترین هاشور ابرو برای صورت‌هایی که چهارگوش هستند، ابروی زاویه‌دار و منحنی با قوس تیز است. کسانی که صورت قلبی شکل یا گلابی شکل دارند، بهتر است هاشور ابرو گرد را انتخاب کنند. بدترین فرم هاشور ابرو برای این افراد ابروی صاف و افقی است. بر این اساس به شما توصیه می‌کنیم که همیشه هاشور ابرو را به نسبت شکل صورت‌تان هاشورکنید نه به توصیه دوستانتان یا دنباله‌روی از مد.
● ابروی‌هایخشن، ابروی‌های شاد (هاشور ابرو  تک)
هاشور ابرو خوش فرم به زیبایی و جذابیت صورت می‌افزاید تا حدی که حتی با حرکت ابرو و چشم می‌توانیم احساس خودمان را نیز ابراز کنیم. وقتی ابروها باریک و بالا هستند به صورت حالتی می‌دهند که بیننده را بیشتر متوجه ابروها می‌کند تا سایر اعضای صورت. هاشور ابرو که فاصله بین آنها زیاد باشد و گوشه خارجی ابرو کمی‌رو به پایین باشد نگاهی خالی و بی تفاوت به چشم می‌دهد.هاشور ابرو پهن و نزدیک به هم چهره را اخم آلود و ترشرو نشان می‌دهد. فاصله طبیعی بین دو چشم در ابروهای طبیعی برابر است با پهنای یک چشم. (هاشور ابرو  تک)

اطلاعات نویسنده

anbeauty anbeauty

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.