هاشور ابرو خط چشم و هاشور مژه

هاشور ابرو خط چشم و هاشور مژه

1- کسانی که می خواهند ظاهری زیبا داشته باشند ولی حوصله ی آرایش کردن را ندارند

2-افرادی که از کم پشت بودن و بیحالت بودن ابروی خود خسته شده اند

3- افرادی که در اثر حوادث موهای ابروی خود را از دست داده  اند

4-انهایی که به لوازم آرایشی حساسیت دارند

هاشور ابرو طبیعی ترین متد هاشور

یکی از موارد پرطرفدار هاشور ابرو ، کار بر روی چشم و لب می باشد، در روش هاشور ابرو به دلیل ایمن بودن دستگاه کار بر روی چشم با اطمینان بیشتری انجام می شود و نیز به دلیل عمق کمتر کاشت رنگ، مشتریان درد کمتری را نسبت به تاتوی قدیمی دارند و زخم و خونریزی نداشته و تنها یک ورم 1 تا 2 روزه و یک پر رنگی 3 تا 7 روزه دارند.

ماندگاری رنگ بر روی چشم و لب از ماندگاری رنگ بر روی ابرو بیشتر است و معمولا نیاز به ترمیم اولیه در کارهای چشم و لب کمتر است.

در کار بر روی لب می توان دو روش خط لب دایم و رژ لب دایم را اجرا کرد که رژ لب بیشتر مورد استقبال کسانی قرار می گیرد که لب های کوچک دارند و یا می خواهند فرم و شکل و یا رنگ لب را تغییر دهند و خط لب معمولا به کسانی پیشنهاد می شود که لبهای خوش فرمی دارند و فقط می خواهند لبها کمی رنگ بگیرد و خط دار شود.

در کار بر روی چشم می توان خط مژه، خط چشم و هاشور مژه انجام داد. خط مژه باعث می شود مژه ها پرتر و پررنگتر نشان داده شود؛ هاشور مژه برای زیر چشم کاربرد دارد و در صورت نیاز به افراد  پیشنهاد می شود و خط چشم هم بستگی به سلیقه و نیاز افراد در مدل های مختلف قابل اجرا است و از طریق خط چشم می توان خیلی از ایرادات چشم ها مانند افتادگی چشم را اصلاح کرد.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.