هاشور ابرو نوعی طراحی

هاشور ابرو نوعی طراحی

هاشور ابرو ، طراحی خطوط بسیار ظریف و کوتاه ، به صورت کاملاً طبیعی مطابق با رویش مو های ابرو می باشد. هاشور ابرو به دلیل طبیعی بودن روش مناسبی جهت ازبین بردن عیوب ابرو،قرینه سازی ابرو،ایجاد موهای پراکنده میباشد. هاشور ابرو یک تکنیک است که توسط دستگاههای تاتو قدیمی نیز قابل اجرا است ولی با دستگاههای جدید میکروپیگمنتیش به صورت زیباتر و طبیعی تر انجام می شود و در اکثر موارد زمانی که میکروپیگمنتیش به اصطلاح جا می افتد تشخیص مرز بین تاتو و ابروی خود شخص به سختی صورت می گیرد.
۱- هاشور خطی

در این روش بین خطوطی که هاشور انجام شده است مجددا خطوط دیگری را ایجاد میکنند و به آن در اصلاح هاشور خطی گفته میشود.
۲- هاشور هایلایت

در این روش از دو رنگ روشن و تیره استفاده می شود ، و ایجاد سایه را در ابرو به وجود می آوردن.(این نوع هاشور برای کسانی که قبلا تاتو ابرو انجام داده اند و الان می خواهند روی تاتو قدیمی ،هاشور ابرو بزنند بسیار مناسب است)
۳- هاشور سه بعدی

در این روش خطای دید را در ابروی فرد ایجاد میکنن که در اصطلاح به آن هاشور سه بعدی ابرو میگویند و ابرو را برجسته نشان میدهند در این روش هاشورها در جهت ابرو ها زده می شود بطوریکه هاشورها دقیقا شبیه به ابروهای طبیعی فرد دیده شوند . این نوع هاشور ابروها کاملا حالت طبیعی خود را حفظ می کنند .
۴- تاتو سایه ابرو

در این روش تمام سطح ابرو تاتو می شود ولی تاتو انجام شده از تاتو های معمولی کمرنگ تر است و باعث می شود ابرو ها پرتر نشان داده شوند. سایه ابرو حالت بسیار طبیعی به ابرو می دهد ولی دوام و ماندگاری آن از تاتو معمولی و هاشور ابرو کمتر است.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.