هاشور ابرو کمانی

هاشور ابرو کمانی

هاشور ابرو کمانی
هاشور ابرو کمانی شاید تا به حال به این مساله توجه نکرده باشید ولی زیبا ساختن ابروها واقعا می‌تواند تغییرات چشم‌گیری در ظاهر شما ایجاد کند.هاشور ابرو مانند قابی برای چشم‌هایتان هستند و اغراق نیست اگر بگوییم که هاشور ابرو می‌تواند به ظاهر شما جلوه بدهد یا جلوه‌اش را از بین ببرد. اگر ابروی شما به فرم صورت‌تان نخورد، فرم صورت‌تان به هم می‌خورد و شکلش تغییر می‌کند. پس اولین قدم این است که فرم چهره‌تان را بهتر بشناسید…(هاشور ابرو کمانی )

در مورد صورت‌های گرد، بهترین هاشور ابرو ، ابروی زاویه‌دار با ارتفاع بلند و دم‌کوتاه است و بدترین هاشور ابرو ، ابروی گرد است. بهترین هاشور ابرو برای صورت‌هایی که چهارگوش هستند، ابروی زاویه‌دار و منحنی با قوس تیز است. کسانی که صورت قلبی شکل یا گلابی شکل دارند، بهتر است ابروی گرد را انتخاب کنند. بدترین هاشور ابرو برای این افراد ابروی صاف و افقی است. بر این اساس به شما توصیه می‌کنیم که همیشه ابروهایتان را به نسبت شکل صورت‌تان هاشور ابرو کنید نه به توصیه دوستانتان یا دنباله‌روی از مد.
نقطه شروع هاشور ابرو بلندترین نقطه ابرو و نقطه پایانی ابرو بر اساس موقعیت چشم‌ها تعیین می‌شود. برای پیدا کردن نقطه شروع ابرو، مدادی را در کنار بینی به‌ صورت عمودی نگه دارید. نقطه طلاقی مداد با ابرو همان محل شروع ابروی شماست. برای پیدا کردن بهترین محل برای بلندترین نقطه ابرو، مداد را کنار بینی به سمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید. حال مداد را طوری بگیرید که کنار بینی را به کنار خارجی چشم متصل کند. نقطه تلاقی به‌دست آمده با ابرو، دقیقا بهترین نقطه پایانی ابروان شماست.(هاشور ابرو کمانی )

بر اساس معیارهای تعریف شده زیبایی، برای هر فرم صورتی، بهترین و بدترین فرم هاشور ابرو پیشنهاد شده است. برای صورت کشیده بهترین هاشور ابرو ، ابروی صاف و افقی است و بدترینهاشور ابرو ، ابروی زاویه‌دار با ارتفاع بلند و دم‌کوتاه است.

اگر صورت را به طور کلی به شکل یک بیضی در نظر بگیرید و آن ‌را با یک خط فرضی عمودی به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و با خط افقی فرضی دیگری بیضی را به ۴ قسمت مساوی تقسیم نمایید، در یک چهره متناسب، محل چشم‌ها روی خط افقی است. حال خط افقی را به ۵ قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم با این کار اندازه طبیعی چشم‌ها مشخص خواهد شد به این ترتیب متوجه می‌شوید که فاصله بین دو چشم، برابر با یک چشم است. نیمه بالای چهره (بالای چشم‌ها) محل قرارگیری هاشور ابرو است. در یک چهره متناسب اگر از خط افقی تا پایین بیضی را به دو نیمه تقسیم کنیم، نوک بینی باید روی این نقطه واقع شود. اگر خواستید چشمانتان درشت‌تر به نظر برسد فاصله هاشور ابرو را بیشتر کنید و اگر چشمان کشیده می‌خواهید، بگذارید هاشور ابرو به هم نزدیک باشند. بعضی‌ها چشم‌های پف‌کرده‌ای دارند که ممکن است تناسب چهره‌شان را به هم ریخته باشد. زیباسازی ابرو
اولین گام برای آرایش توجه به هاشور ابرو هاست. هاشور ابرو ها نقش قاب را یرای چشم بازی می‌کنند. یک تصویر زیبا در قاب زیبا و مناسب جلوه بیشتری پیدا می‌کند. هاشور ابرو ها کمک می‌کنند که چشم‌ها و صورت قشنگی واقعی خودشان را بیشتر نشان دهند البته در صورتی که مرتب و فرم گرفته باشند.(هاشور ابرو کمانی )

باید بیشتر سعی کنیم که هاشور ابرو ها را تا حد امکان طبیعی نگه‌داریم. بعضی با تغییر دادن فرم، کامل می‌شوند البته موقع هاشور ابرو باید توجه داشت که از لوازم بهداشتی استفاده شود تا به بیماریهایی گوناگون مبتلا نشویم(هاشور ابرو کمانی )

اطلاعات نویسنده

anbeauty anbeauty

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.