هاشور ابرو آرایش و قرینه‌سازی ابرو

هاشور ابرو آرایش و قرینه‌سازی ابرو

هاشور ابرو (آرایش دائم)چیست؟

شاید شما هم از آرایش هر روزه صورت خود خسته شده باشید و به این فکر بیافتید که با داشتن آرایش دائم از تکرار، خستگی و حتی صرف زمان هر روزه برای این کار جلوگیری کنید.

هاشور ابرو ، پیشرفته‌ترین و جدیدترین متد در زمینه زیباسازی صورت می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد که آرایش کاملا طبیعی را بصورت همیشگی و دائمی روی صورت خود داشته باشید. واضح است اولین نکته‌ای که برای چنین کاری به ذهن می‌رسد، مراجعه به مراکز معتبر، اطمینان از کار متخصصین مربوطه و بهداشت وسایل مورد استفاده است

آرایش و قرینه‌سازی ابرو در هاشور ابرو به روش هاشور مویی است که به شکل رویش مو در ابرو کار می‌شود. کیفیت و بهداشت ارائه شده در این روش در مقایسه با تاتو که ابروها را غیر طبیعی نشان داده و از روش‌های غیرایمن به حساب می‌آید، بسیار بالاست. با پگمنت سازی ابروهایتان، نقص آن را برطرف نموده و بر زیبایی طبیعی چهره‌تان بیفزایید.

همه ما در اطراف خود با مواردی مانند عدم قرینگی ابروها و لبها، جای اسکارهای بعد عمل،  از بین رفتن هاله سینه به علت جراحی، از دست دادن ابرو و مژه ها به علت شیمی درمانی و  … مواجه، و گاه به صورت مستقیم و گاه غیرمستقیم با این موارد درگیر شده ایم و از لحاظ روحی و روانی روی ما تأثیر گذاشته است. متخصصین و مهندسین شرکت amiea آلمان، پس از سالها تلاش و تجربه در نهایت تکنیک هاشور ابرو (Micropigmentation) را راه حل موارد فوق دانسته اند.

 

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.