هاشور ابرو با دستگاههای جدید

هاشور ابرو با دستگاههای جدید

افراد ذیل می توانند متقاضی استفاده از هاشور ابرو باشند :
– افرادی که ابروهای کم پشت و پراکنده دارند.
– افرادی که از ابروان قرینه برخوردار نیستند.
– افرادی که ابروهای کوتاه دارند و مطابق سلیقه شان دوست دارند ابروانشان کشیده تر باشد.
– افرادی که دوست دارند تغییراتی در مدل ابروانشان ایجاد کنند.

هاشور ابرو از خانواده تاتو است ولی با تاتوهای سنتی تفاوت هایی دارد از جمله اینکه هاشور ابرو توسط دستگاهها و رنگ های استاندارد انجام می شود در نتیجه ایمنی و بهداشت این کار بالا است و این دستگاهها دارای کاتریج های یکبار مصرف است و تفاوت دیگر در ته رنگ هایی است که تاتو قدیمی ایجاد می کند و رنگ های مورد استفاده در هاشور ابرو حداقل تغییر رنگ را دارند و چون عمق کاشت هاشور ابرو از تاتو های سنتی کمتر است عوض کردن مدل، رنگ و شکل بر روی آن راحت تر است.

رنگ های ابروی ما دارای تنوع رنگ زیادی بوده و در نتیجه با ترکیب رنگها ، محدودیتی در رنگ دلخواه درخواست کننده هاشور ابرو وجود ندارد.

ماندگاری این رنگها با توجه به جنس پوست افراد، شرایط زندگی، شرایط آب و هوایی و نحوه زندگی افراد متفاوت است و نمی توان زمان دقیقی را برای ماندگاری رنگ ها مشخص کرد و معمولا افراد با پوست های خشک ماندگاری رنگ بالاتری نسبت به اشخاص با پوست چرب دارند.

هاشور ابرو یک تکنیک است که توسط دستگاه های تاتو قدیمی نیز قابل اجرا است ولی با دستگاههای جدید هاشور ابرو به صورت زیباتر و طبیعی تر انجام می شود و در اکثر موارد زمانی که هاشور ابرو به اصطلاح جا می افتد تشخیص مرز بین پیگمنت ها و ابروی خود شخص به سختی صورت می گیرد.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.