هاشور ابرو با دستگاه های استاندارد

هاشور ابرو با دستگاه های استاندارد

یادتان باشد وقتی که تصمیم به تاتو و یا هاشور ابرو ی خود گرفته اید، تمام نکات بهداشتی را نیز رعایت کنید. زیرا در غیر این صورت احتمال عفونت وجود دارد. ( هاشور ابرو با دستگاه های استاندارد )
در ابتدا لازم است از بهداشت مکان و لوازم آن مطمئن شوید و گول پیشنهاد های ارزان قیمت را نخورید.
پیشنهاد می شود وقتی برای تاتو یا هاشور ابرو به آرایشگاه می کنید، سوزن مخصوص یک بار مصرف را همراه خود داشته باشید. زیرا با یک بار مصرف بودن سوزن از انتقال بیماری های واگیر دار مثل هپاتیت A,B,C جلوگیری می شود
هاشور ابرو چیست؟! تفاوت تاتو با میکروپیگمنتیشن هاشور ابرو:

سال ها قبل خانم ها برای برطرف کردن نقص و زیبایی ابروهایشان به تاتو روی می آوردند. تاتو روش سنتی در انتقال رنگدانه ها به زیر پوست می باشد که بیشتر به نقاشی شباهت دارد. از معایب این روش می توان به رنگ های غیرطبیعی و هم چنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ اشاره کرد.در روش میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو با استفاده از دستگاه های استاندارد، رنگدانه های طبیعی، سوزن بهداشتی و تنظیم عمق نفوذ رنگ با هماهنگی چشم و چهره انجام می شود.

هاشور ابرو با انتقال رنگدانه ها، شکل ابرو و عدم تناسب آن را اصلاح می کند و با بالا بردن ناحیه خارجی ابرو چهره را جوان تر نشان می دهد.
در این روش، برعکس تاتوهای قدیمی که در یک کادر پر رنگ قرار می گرفت، هاشور ابرو ، تارهایی مانند مو با سوزن نازکی داخل ابرو کشیده می شود.
در روش میکروپیگمنتیشن درد و خونریزی وجود ندارد و بعد از عمل هاشور، التهاب کمتری را روی صورت ایجاد می کند.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.