هاشور ابرو با متد جدید میکروپیگمنتیشن

هاشور ابرو با متد جدید میکروپیگمنتیشن

هاشور ابرو با متد جدید میکروپیگمنتیشن بهتری روش و اصولی برای قرینه کردن ابرو و پاک کردن تاتو های قدیمی و …. کلی کاربرد دیگر .

هاشور ابرو یک تکنیک میباشد.. لذا نحوه کار و متد تعیین کننده عوارض تاتو میباشد چنانچه مطلع هستید در تاتوهای قدیمی به دلیل متد اشتباه و رنگهای نامناسب عوارض جبران ناپذیری متوجه مشتری بود به دلیل پارگی پوست مشتری تا یک هفته زخم داشته و دچار مشکلات و حساسیت پوستی متوجه مشتری بود در متد میکروپیگمنتیشن تمامی مشکلات به صورت پزشکی حل گردیده مزایای مهم استفاده از میکروپیگمنتیشن میتوان به حداقل درد و خونریزی ، حداقل تخریب بافت اپیدرم (پوست) ،عدم انتقال عفونت و بیماریهای واگیرنظیر هپاتیت ، ایدز و … به دلیل استفاده از کارتریج های یکبار مصرف اشاره کرد در نمونه زیر شاهد تتو قبلی و اصلاح آن با هاشور هستیم.در حقیقت تاتو روش سنتی و غیر ایمن انتقال رنگدانه ها به زیر پوست می باشد.
استفاده از دستگاه ها و سوزن های غیر بهداشتی، رنگ هایی که از مواد غیر استاندارد و در محیط غیر استریل تهیه شوده اند و همچنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ توسط کاربر، از عوارض جبران ناپذیر تاتو محسوب می گردد.

اما در روش میکروپیگمنتیشن، استفاده از دستگاه های واجد استاندارد های پزشکی، رنگدانه های تولید شده بر اساس اصول زیست سازگاری، استفاده از سوزن های یکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم دقیق عمق نفوذ سوزن، همچنین انجام کار با حفظ حالت طبیعی چهره، همه و همه از اصول اساسی آرایش دائمی در روش میکروپیگمنتیشن بوده و حداقل عوارض را برای مشتری به همراه خواهد داشت.

هاشور ابرو10

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.