هاشور ابرو مویی یا خطوط مویی

هاشور ابرو مویی یا خطوط مویی

هاشور ابرو ها، رایج ترین روش آرایش دائم محسوب می شود. یک پیگمنتور حرفه ای می تواند از چندین تار موی کوچک، ابروهایی کامل با ظاهری طبیعی ایجاد کند. با این حال، تکنیک های مختلفی با ویژگی های منحصر به فرد برای هاشور ابرو وجود دارد که دو نوع اصلی و رایج آنها عبارتند از:

روش هاشور ابرو مویی یا خطوط مویی :
هاشور ابرو، ترسیم منحصر به فرد خطوط مویی به صورت کاملاً طبیعی در بین موهای ابرو می باشد. در این شیوه، خطوط نازک و منحنی شکلی که بسیار شبیه مو طبیعی هستند با یک فاصله مشخصی از همدیگر داخل بدنه ابرو ایجاد می شوند. ترسیم این خطوط از تاج ابرو شروع شده و به دم ابرو ختم می شود.

سایه زدن ابرو:
این روش که پر کردن پودری نیز نامیده می شود، شامل یک رشته خطوط منحنی شکل بلندی هستند که به طور کامل، ابرو را پر می کنند و خطوط مویی بسیار نزدیک به هم و بدون هیچ فاصله ای را ایجاد می کنند. در واقع، سایه ابرو می تواند جاهای خالی ابرو را که باعث می شود ابرو غیر متقارن دیده شود، پر کند. این روش، راه حل ایده آلی است برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند، زیرا به این ترتیب زیر موهای طبیعی خود یک طرح ابرو به وجود می آید. این روش با خطوط مویی کوتاهی از تاج ابرو شروع و با پیشروی به سمت دم ابرو، خطوط بلندتر می شوند.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.