هاشور ابرو و رنگ چهره

هاشور ابرو و رنگ چهره

هاشور ابرو و رنگ چهره

رنگ هاشور ابرو در ظاهر کار ساده‌‌ای است اما همین کار ساده نکات و تکنیک‌های ریزی دارد که می‌تواند جلوه متفاوتی به ابروها بدهد و زیبایی را دوچندان کند.( هاشور ابرو و رنگ چهره )

ناگفته نماند برخی هم چندان موافق رنگ کردن نیستند و ترجیح می‌دهند با مداد و سایه به ابروها رنگ دهند اما باید بدانید تنها با آرایش نمی‌توانید ابروهای‌تان را روشن کنید و مثلا آنها را با رنگ موی بلوند خود هماهنگ کنید بنابراین برای هیچ‌کس ضرر ندارد که کمی با تکنیک‌های رنگ کردن بیشتر آشنا شود. ( هاشور ابرو و رنگ چهره )

اول از همه باید بدانید بیشتر آرایشگرها می‌گویند رنگ هاشور ابرو ها باید یک درجه تیره‌تر از رنگ موها باشد اما باز هم همه موافق این امر نیستند و نظرات مختلف اینجا وجود دارد.
برای همین در اینحا ما برای‌تان تمام نکاتی را که برای رنگ هاشور ابرو نیاز دارید، آورده‌ایم؛ از انتخاب رنگ گرفته تا تکنیک‌های رنگ زدن . حواس‌تان باشد که رنگ کردن این منطقه بسیار حساس است و باید دقت زیادی به خرج دهید.

زمانی که رنگ موی خود را چه به صورت مش یا هایلایت و یا یکدست رنگ می کنید و در اینکه همزمان با آن در شک هستید که رنگ ابرویتان را نیز تغییر دهید یا نه بهتر است بدانید که اولین چیزی که با این تغییر باید در نظر بگیرید رنگ پوست شماست چرا که گاهی رنگ موی شما فهوه ای تیره با پوستی گندمی است اما ابرویتان مشکی است که این تضاد نزدیک به هم چهره را جذابتر خواهد کرد و یا گاهی پوستی روشن و سفید با رنگ مویی روشن و بلوند دارید که اگر ابرو را نیز به همین روشنی در بیاورید چهره ای کاملا بی روح خواهید داشت که همیشه باید با آرایشهای تند آن را از این بی حالی در آورید پس توصیه میشود.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.