هاشور ابرو و یکنواخت کردن ابرو

هاشور ابرو و یکنواخت کردن ابرو

هاشور ابرو با میکروپیگمنتیشن:

با تکنیک میکروپیگمنتیشن می‌توانیم هاشور ابرو انجام دهیم و شکل ابروها را مو به مو در موارد کم‌پشتی بسیار ظریف و پراکنده اصلاح کنیم. حتی با هاشور ابرو می‌توان با بالا بردن ناحیه خارجی ابرو، شکل دادن به ابرو یا باز کردن ابرو، چهره را زیباتر و جوان‌تر کرد. در صورت وجود نداشتن تناسب بین دو ابرو هم امکان یکنواخت کردن آنها با هاشور ابرو وجود دارد. اصلاح رنگ و شکل ابروها هم با این روش انجام می‌شود.

میکروپیگمنتیشن چشم:

با روش میکروپیگمنتیشن میتوان آرایش چشم به صورت دائمی داشته باشیم. میکروپیگمنتیشن روی پلک هم انجام می‌شود و می‌توان با آن باعث بیشتر به نظر رسیدن تراکم مژه‌ها شد.

همچنین میکروپیگمنتیشن چشم برای کشیدن خط چشم روی پلک با رنگ‌های مختلف (تاتو خط چشم)، تصحیح افتادگی چشم، کشیدن مژه‌ها در موارد وجود نداشتن مژه، اصلاحات افتادگی پلک با صاف کردن ناحیه کانتوس داخلی و روشن کردن ناحیه نزدیک به کانتوس خارجی و.. به کار می رود.

انجام میکروپیگمنتیشن روی لب

میکروپیگمنتیشن لب با هدف‌های مختلفی مانند ساخت مجدد حالت لب، تقویت رنگ خود لب به‌صورت کامل یا جزیی، اصلاح تقارن در مواردی که به علت تصادفات رانندگی یا سایر موارد مثل جای جراحی، لب شکری که یک نقص مادرزادی است پس از اتمام مراحل جراحی، اصلاح چروک‌های بالای لب با تکنیک‌های پیشرفته، افزایش حجم لب به کمک تکنیک‌های سایه روشن( در مورد مردان به‌صورت نامحسوس) انجام می‌شود.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.