هاشور ابرو یك تكنیك جدید

هاشور ابرو یك تكنیك جدید

هاشورابرو چیست؟
هاشور ابرو یك تكنیك جدید برای زیبا كردن ابروها بطوریكه خطوطی مانند مو مابین موهای ابرو كشیده میشود
هاشور ابرو , هاشور ابرو چیست ؟

معنای لغوی واژه میکروپیگمنتیشن کاشت رنگ دانه های ایمن در قسمت فوقانی لایۀ درمیس پوست میباشد. و بیشترین کاربرد این تکنیک در حال حاضر آرایش دائم میباشد و از طریق آن میتوان زیبایی طبیعی را به افراد هدیه کرد.

تفاوت پیگمنت با تاتو علاوه بر تفاوت در روش اجرای آن در چند مورد زیر می باشد

1- در دستگاهای تاتوی قبلی امکان انتقال بیماری ها وجود داشت ولی در پیگمنتیشن به دلیل استفاده از کاتریج های یکبار مصرف که برای هر نفر و تنها یکبار استفاده میشود امکان انتقال بیماری ها تقریباً به صفر رسیده است.

2- در روش تاتوهای قبلی در مواردی تغییر رنگ ها (ته رنگهای نارنجی، قرمز، خاکستری، سرمه ای و …) دیده شده است ولی در هاشور ابرو رنگها ثابت است و از لحاظ حساسیت زایی نیز در افراد تست شده اند .

3- تاتو های قبلی با درد و خونریزی زیاد همراه بوده و زخم هایی که پس از کار ایجاد می شد ممکن بود تا مدتها از فعالیت های روزانه خود دور شود و یا نتواند در اجتماع ظاهر شود ولی در روش پیگمنتیشن بسته به نوع پوست و ویژگیهای بدن افراد التهاب و زخم و درد بسیار کم است و تقریباً این کار بدون خونریزی است و تنها چند روز موضع پیگمنت شده پررنگ می باشد.

4- عمق کاشت در هاشور ابرو نسبت به تاتو کمتر است در نتیجه تغییر در پیگمنتیشن نسبت به تاتوهای قبلی (که بسیار عمیق کار می شدند) راحت تر می باشد .

آرایشی متفاوت جهت متعادل سازی و جلوه بخشیدن به چهره شما بدون درد و خونریزی

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.