افزایش دو برابری ظرفیت بیمارستان فارابی/ 200 تخت به مجموعه اضافه می‌شود

افزایش دو برابری ظرفیت بیمارستان فارابی/ 200 تخت به مجموعه اضافه می‌شود

رییس بیمارستان فارابی گفت: با احداث ساختمان جدید بیمارستان فارابی و افزایش 200 تخت، ظرفیت ارائه خدماتاین بیمارستان 2 برابر می‌شود.

سید حسین صدرالسادات رییس بیمارستان فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به چالش های بیمارستان فارابی درخصوص ازدحام بیماران، بیان کرد: کمبود تخت یکی از دغدغه های بیمارستان فارابی بوده که با توجه به مراجعه روزانه بیش از سه هزار بیمار در درمانگاه و 300 عمل جراحی در روز، بیمارستان با مشکل مواجه کرده است.

وی از ساخت یک بیمارستان برای توسعه فارابی خبر داد و افزود: در حال حاضر از یک سال و نیم پیش پروژه مرکز درمان با ظرفیت 200 تخت در کنار بیمارستان آغاز شد که تاکنون 12 درصد پیشرفت داشته است.

رییس بیمارستان فارابی مهمترین مشکل ادامه ساخت این پروژه ها را کمبود منابع مالی عنوان کرد و گفت: با گرفتن وام از بانک توسعه اسلامی طبق برنامه‌ریزی ها و پیش‌بینی های انجام شده این بیمارستان حداکثر تا 3 سال آینده بهره‌برداری می شود.

صدرالسادات یادآور شد: با ساخت این ساختمان جدید در راستای توسعه بیمارستان فارابی، ظرفیت بیمارستان 2 برابر شده و می توان خدمات بهتری را به بیماران ارائه کرد.

انتهای پیام/

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.