هاشور ابرو و تکنیک اجرای آن

هاشور ابرو و تکنیک اجرای آن

تاچ ابرو چیست؟
تاچ ابرو هم نوعی هاشور ابرو است تنها تفاوت در نوع دستگاه انجام تاتو است.تاچ ابرو و هاشور ابرو عملا تفاوتی باهم ندارند ولی تاچ ابرو را با دستگاه قلم تاتو معمولی میزنند که به برق وصل نمی شود و سوزنی مانند تیغ دارد، یک لبه ی حلال منحنی دارد که سوزن را داخل قلم تاتو گذاشته و داخل رنگ می زنند و خط هایی به شکل موی ابرو کنار هم ایجاد میکنند. ولی هاشور ابرو در واقع به نوعی تکنیک اجرای طراحی ابرو گفته می شود که می توان این تکنیک جدید طراحی ابرو را با دستگاه های میکروپیگمنتیشن به خوبی پیاده کرد . در تاتو های قدیمی بیشتر شاهد طراحی ابرو با تکنیک سایه زدن بودیم.
هاشور ابرو میکس: در این نوع دم ابرو تاتو یکدست یا همان تکنیک سایه ابرو کار می شود و سر ابرو را هاشور می زنند به خاطر طبیعی بون ابرو بهتر است تاج ابرو هاشور شود و دم ابرو ماژیکی و باریک کار شود که کار مشخص تر و زیباتر می شود.
هاشور ابرو هایلایت: این هاشورابرو را کاملا با رنگ دارک براوون کار می کنیم و وسط بین دوخط هاشور را با سوزن جدا یک خط هانی براوون(قهوه ای روشن) تاتو می کنیم البته هایلایت را روشن تراز رنگ زمینه میزنیم و هاشور را با خط های افقی کور می کنیم.
هاشور ابرو تیغ ماهی: در این نوع هاشورابرو را به حالت دال های فارسی و تو در تو زده میشود.
هاشور ابرو کادر و قاب : در این مدل دورابرو را یقاب میزنیم و با استفاده از تکنیک هاشور ابرو داخل ابرو را پر می کنیم.
هاشور ابرو سه بعدی: وقتی کار هاشور ابرو تمام شد و هایلایت را زدیم یک رنگ لایت استفاده میکنیم بعد با رنگ سوخته تر با سوزن نازک ریز پرز وسط کار را عین موهای نازک ریزریز میزنیم در هاشور ابرویی که موهای ریز ریز کار شود را هاشور ابرو سه بعدی میگوییم.یا اصطلاحا هاشور کرک نیز گفته می شود.
هاشور ماژیکی کردن ابرو: هاشور ماژیکی همان تاتو معمولی ابرو است که در ابتدا یک دست و ماژیکی تاتو میشود و بعد باید کوک ها را کنار هم کار کرد .
هاشور ابرو تیغ ماهی باکادر: همان هاشور ابرو تیغ ماهی است که دورآن را قاب کار شود .
هاشور ابرو نچرال: در این نوع هاشور ابرو موها ابرو به هر سمتی که باشد هاشور نیز به همان صورت کار می شود.

اطلاعات نویسنده

مدیریت

نظری موجود نیست

دیدگاه خود را بیان کنید.